Grootse donaties zomer 2017

Het fantastische bedrag van 1468 euro is geschonken aan onze stichting in het kader van ‘Loes Staartjes 50 jaar’. Grote dank aan Loes, Studio Dynamica en iedereen die heeft gedoneerd!
Voor achtergrond-info: zie de twee nieuwsbrieven van Studio Dynamica van juli 2017.
Verder ontvingen wij via de verjaardagsviering van Ingrid Nijenhuis het prachtige bedrag van 500 euro.
Dat maakt dat we op dit moment bijna € 5000 in kas hebben voor een nieuwe besteding. Pas in het najaar, na de moesson, zal deze besteding z’n beslag krijgen. Ook kunnen we dan de opbrengst van de benefietlezing via Mondiavisueel hieraan toevoegen.
Info benefietlezing 18 nov (Houten): via de website van organisator Mondiavisueel.

Sowieso zou de school in Kakani (Helambu) nog wat ondersteuning kunnen gebruiken. Maar eigenlijk zijn we op zoek naar een klein separaat project in Langtang (of Helambu), direct gerelateerd aan de aardbeving. Ook omdat er na de eerdere Mondiavisueel lezingen zo massaal gedoneerd werd na het zien van de heftige beelden van Helambu en met name Langtang. We houden ons aanbevolen voor suggesties.