Grote opbrengst trailrun

Zaterdag 7 juli liep Evert Heintz een ruim 73 km lange trailrun door de Zwiterse bergen: X-traversée van La Fouly naar het bekende Verbier met maar liefst 4900 meter stijgen en 4500 meter dalen.
Hij volbracht de trail in 17:05 uur, een uitstekende prestatie (temeer als nauwelijks geacclimatiseerde laaglander). Daarmee kwam hij als 395e binnen op een totaal van ruim 900 deelnemers. Gefeliciteerd Evert!
Tevens zorgde hij voor de prachtige opbrengst van 2090 euro voor Nepal via onze stichting, bijeen gebracht door ruim 50 donateurs (stand 25 juli). Heel veel dank voor alle giften!
En grote dank aan Evert, die dit alles mogelijk maakte. En voor de publiciteit van de afgelopen weken via social media en via o.a. radio Rijnmond en RTV Noord-Holland.
Meer info via Evert’s website en zijn Facebookpagina.

Per saldo heeft de stichting nu ruim 5000 euro in kas om te doneren in Nepal. We komen er in een paar weken op terug naar welke familie(s) dit geld gaat voor de (verdere) wederopbouw van hun huis.