Opbrengst voor Nepal

Zaterdagavond 18 november leverde de benefietavond voor Nepal in een uitverkocht Theater aan de Slinger maar liefst 5800 euro op!
Grote dank aan alle aanwezigen en daarmee donateurs. Deze mooie opbrengst was mogelijk dankzij het theater die de zaal ter beschikbaar stelde, Mondiavisueel die alles in eigen tijd organiseerde en via bijdragen in de kosten door twee partners van Mondiavisueel: reisorganisatie Snow Leopard Adventures en Zwerfkei. Tot slot waren er contante donaties in het busje en doneerde BlueGreens een deel van de opbrengst van de terplekke verkochte thee, waarmee het eindbedrag op 5800 euro uitkwam.
Dit bedrag zal ten goede komen aan een nieuw project van de Stichting Topaspiraties: de verdere wederopbouw van de kostschool in Melamchigaon (Helambu), en wel specifiek voor de bouw van een nieuwe keuken en eetzaal voor zo’n 200 leerlingen. In geval er andere partijen zijn die interesse hebben om samen te werken voor dit project houden we ons aanbevolen, want hiervoor zijn aanvullende middelen noodzakelijk. De individuele donaties die wij afgelopen tijd mochten ontvangen, komen dan ook goed van pas! Ook daarvoor veel dank, mede namens Nepal!