Mijlpaal van een ton

Grootse mijlpaal voor Stichting Topaspiraties: we zijn door de ton gegaan! Dat wil zeggen, sinds de aardbeving van 25 april 2015, hebben we tot en met 3 februari 2021 een totaal bedrag aan donaties mogen ontvangen van maar liefst € 100.031!

Vorige week gaf ik een lezing voor een organisatie waarbij de aardbeving, de situatie in Nepal en ons welzijnswerk in het Himalaya-land aan de orde kwamen. Daaropvolgend ontving de stichting vier donaties, waardoor we de grens van de ton passeerden. En dat gebeurde, om precies te zijn, met een donatie van Hugo de Vries. Hij ontving inmiddels als dank het boek Lopen over de grens – Great Himalaya Trail door Nepal.

We blijven met onze stichting kleinschalige initiatieven ontplooien om Nepal verder te helpen. De focus is op het moment verlegd van wederopbouwhulp naar hulp in deze uitdagende Corona-periode. Op het moment betreft het ondersteuning van de school in Basa, in het zuidelijke Everest-gebied. Binnenkort een update van de besteding van de laatste gelden.

Dank aan alle donateurs van de afgelopen jaren, waardoor deze prachtige mijlpaal bereikt kon worden!