WakaWaka’s naar Nepal

Share the sun! Er is een nieuwe zending WakaWaka Light op bestemming gearriveerd in Nepal. Van elk verkocht zonnelampje in een van de winkels van Kathmandu Outdoor (Utrecht, Amsterdam, Nijmegen), wordt de bijbehorende give one door de firma WakaWaka geschonken aan Stichting Topaspiraties, en daarmee aan Nepal. We zijn trots op deze mooie samenwerking!

De eerste zending ging in december vorig jaar vanuit Hongkong naar Nepal. De lampjes zijn terecht gekomen in Helambu en Solo. Deze keer verloopt het transport vanuit Nederland in drie fases. Deel 1 en 2 zijn net afgeleverd en deel 3 volgt binnen een paar weken. Deze nieuwe zending wordt verdeeld onder de bevolking in de gebieden Makalu (zie foto, dorp Hatiya, waar Chhiree Sherpa afgelopen week was), Manaslu (op dit moment) en Solo (binnenkort). Grote dank namens de Nepalezen aan de betreffende kopers, Kathmandu Outdoor en de organisatie WakaWaka!