Verlichten met WakaWaka

Afgelopen bezoek aan Nepal konden we opnieuw het leven van een aantal gezinnen verlichten en verrijken met zonnelampjes van WakaWaka. Het betrof gezinnen in Helambu, net ten noorden van Kathmandu en in het afgelegen, ruige en hoge Dolpo.
Geweldig om te zien hoe de lampjes direct werden ingezet; binnenshuis om beter te zien bij het koken en om huiswerk te maken. Buitenshuis, om op zoek te gaan naar de geiten.
In 2016 en 2017 konden we in samenwerking met partner Kathmandu Outdoor (via het prachtige principe Buy one = Give one) reeds vele gezinnen blij maken. Zie eerdere blogs op deze site.

WakaWaka heeft in 2018 een moeilijke periode achter de rug, maar is succesvol doorgestart. Gelukkig maar, want zij verlichten en verrijken met hun prachtige duurzame producten het leven van vele mensen op onze aardbol! Ook voor iedereen onderweg trouwens;)) Met de power+ heb je altijd een usb-lader bij de hand op zonne-energie!

Dat 2019 een licht en duurzaam jaar moge worden!